Dotazy před pořízenímVideo návodyKontakt podpory

Dotazy
před pořízením

Kolik MONA stojí a na jaké časové období?

Ceny za licenci a podporu se řídí aktuálním ceníkem. Licence se prodává jako časově neomezená, cena za podporu je kalkulována na jeden rok.

Jakým způsobem a v jakém rozsahu funguje podpora?

Linka podpory je dostupná v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Po předchozí domluvě je možné i po pracovní době. Podpora probíhá telefonicky a se vzdáleným přístupem pomocí aplikace TeamViewer.

Pro rychlejší řešení zkuste nejdříve najít Váš dotaz níže ve video návodech. Video návody jsou přehledné a za minutu můžete znát řešení. 

Pokud svůj dotaz níže nenaleznete, je tu pro Vás linka podpory (+420 315 626 513) nebo kontaktní formulář.

Mám nějaké záruky, že nepřijdu o data?

Databáze pacientů a jejich záznamů je uložena na pevném disku počítače, MONA umí vytvářet zálohy na externí media (USB zařízení) a tyto zálohy jsou uživatelsky nastavitelné (počet záloh, časové období jejich tvorby a podobně).

Kolik mohu v MONĚ spravovat pacientů?

Je možné mít neomezený počet pacientů.

Mohu mít více ordinací?

Je možné mít neomezený počet ordinací.

Jak je práce s MONOU obtížná?

MONA byla vyvíjena ve spolupráci s lékaři různých odborností, aby byla zajištěna co možná největší přehlednost a intuitivní obslužnost aplikace. Kdybyste přeci jenom nevěděli, je tu naše sekce video návodůtým podpory.

Kde najdu nějaký manuál, návod nebo školení?

K dispozici je obsáhlý manuál, nápověda přímo v aplikaci, která se otevře přesně v místě, kde se v aplikaci aktuálně nacházíte. Stačí kliknout na ikonu otazníku v pravém horním rohu aplikace. Pomohou Vám také naše video návody. Dále je možné v rámci placené podpory domluvit školení.

Je nutné internetové připojení?

Pro správné fungování všech funkcí MONY je nutné alespoň občasné připojení k internetu.

Jak jsou data pacientů chráněna proti zneužití neoprávněnou osobou?

Přímo v aplikaci je možné nastavit rozsah uživatelských práv, aby bylo možné definovat, kdo může k jakým datům přistupovat a to jak ve formě čtení, tak editace. Celá databáze je šifrována, pro přístup do aplikace je vyžadováno zadání hesla, komunikace s okolím je šifrována protokolem SSL, jsou používány elektronické certifikáty a časová razítka.

Lze převést data z mého současného systému?

Ano. Některé systémy podporují export Vašich dat. Poté Vám je pomůžeme importovat do ambulantního informačního systému MONA. Pokud by Váš současný systém export nepodporoval, je možné o přístup k datům zažádat Vašeho poskytovatele.

Jak snadný je přechod na Vaší aplikaci?

Velmi, se vším Vám pomůžeme a necháme Vás dostatečně dlouhou dobu zdarma vyzkoušet, zda Vám vše v našem programu pro ordinace funguje, jak má.

Umožňuje MONA odesílání informačních SMS?

Ano.

Umí MONA skladové hospodářství? Př.: Mám v ordinaci léky. Mohu je v MONĚ evidovat?

Ano. Je možné položky na skladě evidovat a navíc náš program pro lékaře hlídá také jejich expirační dobu a upozorní na minimální množství skladových zásob.

Video návody

Pokud máte potíže s kvalitou videa, změňte rozlišení v nastavení přehrávače.

1.Spuštění MONY

2.Obecné

3.Práce s kartotékou

4.Práce s kartou pacienta

5.Kalendář

6.Laboratoře

7.Pojišťovny a doklady

Přihlášení do aplikace MONA

náhled videa

Kontakt podpory

Stačí nám napsat Váš kontakt a konzultant podpory Vám pomůže s instalací a úvodním zaškolením. Nebo nám můžete rovnou 
zavolat na +420 315 626 513.

Nesprávný formát

Nesprávný formát

* Povinné údaje

1) Stačí vyplnit e-mail nebo telefon

Zpět na úvod

Napište nám

Zanechte nám e-mail, nebo telefonní číslo a poradíme Vám, jak s naším programem pro lékaře začít. Můžete také volat přímo na +420 737 219 751.

Nesprávný formát

Nesprávný formát

* Povinné údaje

1) Stačí vyplnit e-mail nebo telefon