Přihlášení do aplikace MONA

Ceny za licenci a podporu se řídí aktuálním ceníkem. Licence se prodává jako časově neomezená, cena za podporu je kalkulována na jeden rok.
Linka podpory je dostupná v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Po předchozí domluvě je možné i po pracovní době. Podpora probíhá telefonicky a se vzdáleným přístupem pomocí aplikace TeamViewer.
Pro rychlejší řešení zkuste nejdříve najít Váš dotaz níže ve video návodech. Video návody jsou přehledné a za minutu můžete znát řešení.
Pokud svůj dotaz níže nenaleznete, je tu pro Vás linka podpory (+420 315 626 513) nebo kontaktní formulář.
Databáze pacientů a jejich záznamů je uložena na pevném disku počítače, MONA umí vytvářet zálohy na externí media (USB zařízení) a tyto zálohy jsou uživatelsky nastavitelné (počet záloh, časové období jejich tvorby a podobně).
Je možné mít neomezený počet pacientů.
Je možné mít neomezený počet ordinací.
MONA byla vyvíjena ve spolupráci s lékaři různých odborností, aby byla zajištěna co možná největší přehlednost a intuitivní obslužnost aplikace. Kdybyste přeci jenom nevěděli, je tu naše sekce video návodů a tým podpory.
K dispozici je obsáhlý manuál, nápověda přímo v aplikaci, která se otevře přesně v místě, kde se v aplikaci aktuálně nacházíte. Stačí kliknout na ikonu otazníku v pravém horním rohu aplikace. Pomohou Vám také naše video návody. Dále je možné v rámci placené podpory domluvit školení.
Pro správné fungování všech funkcí MONY je nutné alespoň občasné připojení k internetu.
Přímo v aplikaci je možné nastavit rozsah uživatelských práv, aby bylo možné definovat, kdo může k jakým datům přistupovat a to jak ve formě čtení, tak editace. Celá databáze je šifrována, pro přístup do aplikace je vyžadováno zadání hesla, komunikace s okolím je šifrována protokolem SSL, jsou používány elektronické certifikáty a časová razítka.
Ano. Některé systémy podporují export Vašich dat. Poté Vám je pomůžeme importovat do ambulantního informačního systému MONA. Pokud by Váš současný systém export nepodporoval, je možné o přístup k datům zažádat Vašeho poskytovatele.
Velmi, se vším Vám pomůžeme a necháme Vás dostatečně dlouhou dobu zdarma vyzkoušet, zda Vám vše v našem programu pro ordinace funguje, jak má.
Ano.
Ano. Je možné položky na skladě evidovat a navíc náš program pro lékaře hlídá také jejich expirační dobu a upozorní na minimální množství skladových zásob.
Pokud máte potíže s kvalitou videa, změňte rozlišení v nastavení přehrávače.
Přihlášení do aplikace MONA
Stačí nám napsat Váš kontakt a konzultant podpory Vám pomůže s instalací a úvodním zaškolením. Nebo nám můžete rovnou
zavolat na +420 315 626 513.
Zanechte nám e-mail, nebo telefonní číslo a poradíme Vám, jak s naším programem pro lékaře začít. Můžete také volat přímo na +420 737 219 751.