Přihlášení do aplikace MONA
Dotazy
před pořízením
Kolik MONA stojí a na jaké časové období?
Ceny za licenci a podporu se řídí aktuálním ceníkem. Licence se prodává jako časově neomezená, cena za podporu je kalkulována na jeden rok.
Jakým způsobem a v jakém rozsahu funguje podpora?
Linka podpory je dostupná v pracovní dny od 8:00 do 17:00. Po předchozí domluvě je možné i po pracovní době. Podpora probíhá telefonicky a se vzdáleným přístupem pomocí aplikace TeamViewer.
Pro rychlejší řešení zkuste nejdříve najít Váš dotaz níže ve video návodech. Video návody jsou přehledné a za minutu můžete znát řešení.
Pokud svůj dotaz níže nenaleznete, je tu pro Vás linka podpory (+420 315 626 513) nebo kontaktní formulář.
Mám nějaké záruky, že nepřijdu o data?
Databáze pacientů a jejich záznamů je uložena na pevném disku počítače, MONA umí vytvářet zálohy na externí media (USB zařízení) a tyto zálohy jsou uživatelsky nastavitelné (počet záloh, časové období jejich tvorby a podobně).
Kolik mohu v MONĚ spravovat pacientů?
Je možné mít neomezený počet pacientů.
Mohu mít více ordinací?
Je možné mít neomezený počet ordinací.
Jak je práce s MONOU obtížná?
MONA byla vyvíjena ve spolupráci s lékaři různých odborností, aby byla zajištěna co možná největší přehlednost a intuitivní obslužnost aplikace. Kdybyste přeci jenom nevěděli, je tu naše sekce video návodů a tým podpory.
Kde najdu nějaký manuál, návod nebo školení?
K dispozici je obsáhlý manuál, nápověda přímo v aplikaci, která se otevře přesně v místě, kde se v aplikaci aktuálně nacházíte. Stačí kliknout na ikonu otazníku v pravém horním rohu aplikace. Pomohou Vám také naše video návody. Dále je možné v rámci placené podpory domluvit školení.
Je nutné internetové připojení?
Pro správné fungování všech funkcí MONY je nutné alespoň občasné připojení k internetu.
Jak jsou data pacientů chráněna proti zneužití neoprávněnou osobou?
Přímo v aplikaci je možné nastavit rozsah uživatelských práv, aby bylo možné definovat, kdo může k jakým datům přistupovat a to jak ve formě čtení, tak editace. Celá databáze je šifrována, pro přístup do aplikace je vyžadováno zadání hesla, komunikace s okolím je šifrována protokolem SSL, jsou používány elektronické certifikáty a časová razítka.
Lze převést data z mého současného systému?
Ano. Některé systémy podporují export Vašich dat. Poté Vám je pomůžeme importovat do ambulantního informačního systému MONA. Pokud by Váš současný systém export nepodporoval, je možné o přístup k datům zažádat Vašeho poskytovatele.
Jak snadný je přechod na Vaší aplikaci?
Velmi, se vším Vám pomůžeme a necháme Vás dostatečně dlouhou dobu zdarma vyzkoušet, zda Vám vše v našem programu pro ordinace funguje, jak má.
Umožňuje MONA odesílání informačních SMS?
Ano.
Umí MONA skladové hospodářství? Př.: Mám v ordinaci léky. Mohu je v MONĚ evidovat?
Ano. Je možné položky na skladě evidovat a navíc náš program pro lékaře hlídá také jejich expirační dobu a upozorní na minimální množství skladových zásob.
Video návody
Pokud máte potíže s kvalitou videa, změňte rozlišení v nastavení přehrávače.
1.Spuštění MONY
2.Obecné
3.Práce s kartotékou
4.Práce s kartou pacienta
5.Kalendář
6.Laboratoře
7.Pojišťovny a doklady
Kontakt podpory
Stačí nám napsat Váš kontakt a konzultant podpory Vám pomůže s instalací a úvodním zaškolením. Nebo nám můžete rovnou
zavolat na +420 315 626 513.